?

Log in

I <3 BeNJi's Journal [entries|friends|calendar]
I <3 BeNJi

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

(1LiTTLe tHiNg | wOO HoO)

You Member!? [15 Dec 2006|02:52pm]
[ mood | indifferent ]

Good ol' livejournal. Wow, I wonder how many people still use this website? I used to love you! haha. Now, I've basically forgotten about you. Sad, but true. I've moved on to bigger and better things. I just don't have time to write down my deepest thoughts anymore. You've been good to me though. Thanks for that. Anyways, I guess this is farewell.

(2LiTTLe tHiNgs | wOO HoO)

Goodbye [28 Feb 2006|08:27am]
Hi! It's me. You know...the author of this journal. I know.......it's been so long since I've actaully updated with something useful or interesting. Sorry. Well, looks like you're outta luck today too. Just wanted to let anyone who still checked this page that I prolly won't update anymore. I forget about my LJ. I've got bigger and better things to do. LOL! Anywho- You know I love you guys. K.I.T Myspace me guys! :-)

(2LiTTLe tHiNgs | wOO HoO)

WHOOPS! My bad... [02 Dec 2005|09:59am]
[ mood | embarrassed ]

WOW- it's been sometime since I've been here. Awwwwww....I miss you LJ! lol. Just thought I'd show you some love and say I haven't really...ok kinda....forgot about you. Hahahaha.

What Icons are for you?(Thank you for #1!! Please check out my other Memes!!) by ladyallie
Username
Favourite Colour
Sex
Your Love icon is...
Your Sexy Icon is...
Your Animal Icon is...
Your Sad Icon is...
Your Random Icon is...
Your Happy Icon is...
Your Food Icon is...
Your Cartoon Icon is...
Your Angry Icon is...
Quiz created with MemeGen!

(1LiTTLe tHiNg | wOO HoO)

From Wednesday to Eternity [30 Sep 2005|09:16am]
[ mood | rushed ]

Ok, so "the truth is you could slit my throat and with my last breath, I'd appoligize for bleeding on your shirt."

OoOoOh Boy! Things have been pretty damn busy around here. I haven't had much time to get on the computer...and if I do I am working- doing essays, looking up research for presentations, etc. Anyways, School is going alright, I guess. It's a fast-paced life.

I'm selling my Saturn, but no buyers yet. I've had a few lookers, but nothing solid. BAH! Someone come buy it! Hahahaha.....I need the money! My new car....my cute Kia Sorento....sucks (scratch that-- GUZZLES) the freaking gas! It's crazy. Tonight will be the first time I have ever drove it on the freeway or a long distance. I'm going to San Jose for the weekend because Sunday I am going to go see My Chemical Romance with Vanessa and her sister. It should be fun, I hope!

I was gonna go down to SJ on Saturday, but my Gramma has kind of bribbed me to go down there tonight....or today....who knows...I told her I needed to do some homework so when I get home Monday I could just go straight to class.

Guess what!? My mom got her motorcycle permit. I'm not sure if I said this before or not, but I think it's perdy cool. She's been learning on a dirk bike...but she's gonna get a Harley in a month or so. I'm happy for her, she's been wanting to do this for a long time.

On to some bad news, my cute lil kittens are no long cute! haha...I'm kidding...they are no longer kittens anymore. They are growing like weeds, especially Oreo...he's huge! I bet he's gonna weigh 20 lbs! They are in to EVERYTHING though! It gives me a headache. lol. But , I love 'em...

Well, that's about all the news around here. Cya!

(wOO HoO)

Coin Operated Boy - The Dresden Dolls [02 Sep 2005|12:41pm]
I WANT A...

coin operated boy
sitting on the shelf he is just a toy
but i turn him on and he comes to life
automatic joy
that is why i want a coin operated boy

made of plastic and elastic
he is rugged and long-lasting
who could ever ever ask for more
love without complications galore
many shapes and weights to choose from
i will never leave my bedroom
i will never cry at night again
wrap my arms around him and pretend....

coin operated boy
all the other real ones that i destroy
cannot hold a candle to my new boy and i'll
never let him go and i'll never be alone
not with my coin operated boy......

this bridge was written to make you feel smittener
with my sad picture of girl getting bitterer
can you extract me from my plastic fantasy
i didnt think so but im still convinceable
will you persist even after i bet you
a billion dollars that i'll never love you
will you persist even after i kiss you
goodbye for the last time
will you keep on trying to prove it?
i'm dying to lose it...
i want it
i want you
i want a coin operated boy.

and if i had a star to wish on
for my life i cant imagine
any flesh and blood could be his match
i can even take him in the bath

coin operated boy
he may not be real experienced with girls
but i know he feels like a boy should feel
isnt that the point that is why i want a
coin operated boy
with his pretty coin operated voice
saying that he loves me that hes thinking of me
straight and to the point
that is why i want
a coin operated boy.

(Thanx Vanessa....That's Great!)

(wOO HoO)

PuKiNg Up ThOrNs... [17 Aug 2005|05:55pm]
[ mood | discontent ]

I'm TiReD Of FaLLinG FoR GuyS WhO DoN'T FaLL BaCk!


Ok, I know I haven't really updated here in a while.
I FORGET! lol

Yes, what a simple mind I do have.

Anyways, I've been writing in my Myspace Blog....so if any of my dying readers are curious to know what's been going on and such---go here:

http://www.myspace.com/benjizriotgirl

Haahaha...take care. Peace Out.

(2LiTTLe tHiNgs | wOO HoO)

Dreams do come True. [21 Jul 2005|03:05pm]
[ mood | anxious ]

At this time Saturday, I'll be on my way to Florida. (Yeah, BABY!)
We'll prolly just be taking off from Texas.
I hate that we have to make a stop in Texas--that means more taking offs and more landings!
lol. I am so frickin' scared of flying!
I'm not looking forward to any turbulance either--especially with the weather...
I am gonna freakin' cry!
I hope the hurricanes are gone and it's a nice week while I'm there!

Anyways- I am perdy much done packing and ready to go.
Tomorrow mom and I have last minute errands to run like:
Go to the Bank, Head to the Tracy Mall & get a pedicure (we gotta have cute toes!), and buy some stuff @ Target to entertain me on the plane so I don't go stir crazeh!

That's about it. I'm SuPeR-DuPeR excited!!
I'm just sad about leaving Bam & Oreo. They are gonna forget me while I'm gone! :(
I asked mom if I could take them and she just gave me a Mean look. Pssssh her! lol.

Well, just wanted to tell ya'll bye before I left. I prolly won't be on here again before I leave. So, I love you guys very very very much! I'll miss you. Cya!

(4LiTTLe tHiNgs | wOO HoO)

First Steps On MJC Soil... [13 Jul 2005|02:42pm]
[ mood | hot ]

Oooh Man! What a friggin' day!
Geez...where to begin...ok.

I left the house around 8:20AM to go to MJC to meet with a councelor. I get there around 8:50-9:00ish. Anyways- I'm already lost. I drive into what I thought was the right parking lot until I had to walk miles and miles...I just seen an open spot so I took it. So then I see the bookstore and was like SCORE I'm on the right track because I needed to buy a catalog. I get to the door...it's closed--I have to go to the East Campus to get one. I'm like where the hell is that!? lol. I found this random girl and asked her about the bookstore and she told me where the other campus was, etc...then I ask if she knows where the Advising House is...she's like East Campus--I'm like Nooo! They told me to come to the West Campus to some Yosmite Hall. She's like Oh-over here. Thank Gawd! Let me mention it's already 80 degrees at 9AM in Modesto! She shows me where to go. I go in to sign up and this girl asks if I am a new student or returning--I tell her new and she asks if I have gone to the orientation. I'm like nooo-she then says well you can't see a councelor then until after. I'm thinking ShiT! But I find out that their is an orientation going on now so I get lost going upstairs and then fianlly found it--it had already started so I had to stay double to answer all the questions on the sheet. I turn it in- then I go see the councelor ask her my question-which I got some answered-some I am still confused on, but I only had 15 mins with her. She tells me she got my assesment scores for my english from Foothill, but none for math so tomorrow I have to test for Math. I retested for English while I was there (why the hell not, right!?) to see if I could get a higher score to get in a different Eng. but noo. It sucks! After the test I get some financial aid papers (which I won't get anyways) then I headed the miles to my car. It's waay hot by this time. DAMN SUN! lol. I start to head out to the East Campus like the girl told me and it was like across town. It's nuts! I feel bad for the peeps who don't have cars...it's a good 12 min drive w/o traffic. I arrive there after searching for a spot to park. Get lost while trying to find the bookstore. I get asked oh do you know where such-and-such is...I'm like dude I'm lost myself! I find the bookstore-purchased the catalog and scrambled for my car...and I was on my way home. Thank Goodness! So, yeah--I filled out my FASFA online and damn that shiet is confusing! I think I got everything perdy much taken care of for now. I feel more independent/confident in myself now. I think I can really get the hang of this college thing. I know one thing for sure--I'm sure to lose a few pounds from all the walking I am gonna be doing. LOL! Which is a VERY good thing! Anyways- I am poop'd. I am gonna go watch my Soap Opera and relax.

(I typed something to this extent on Myspace and well--it was under freakin' maintanance-Bah!)

(wOO HoO)

What a Loser! :--) [12 Jul 2005|11:00am]
Take the quiz: "How good do you know Hilary Duff?(50 questions)"

HILARY NUMBER 1 FAN!!!!
Cool!!!You might have answered ALL 50 questions about Hilary right!!You are truly a true fan and belive me,Hil would be proud.

(3LiTTLe tHiNgs | wOO HoO)

Kickin' the lil' people. [07 Jul 2005|06:20pm]
[ mood | bored ]

For some Nut-Job idea...I feel like going Karaokein'. Don't ask! I'm not one to do that...I've never tried it, but right now I feel like letting loose and making a fool outta myself. LOL!
That's how bored I am.

(2LiTTLe tHiNgs | wOO HoO)

Butterflies are taking over my tummy! [01 Jul 2005|02:54pm]
[ mood | giddy ]

HAPPY JULY 1st!

Know what that means!?
TWENTY THREE more days. 23 more days. TWENTY THREE more FRIGGIN' days!
*W00t-W00t*

Anyways, I'm gonna highlite my hair tonight.
I'm a chemical virgin. Nothing's been done to my hair before. YiKEs!
Am I supposed to have a condom handy? LOL!


Speaking of condoms:
Ehren can make me do anything, he has that damn charm!!!
DAMn you, babe!

Well, not much else goin' on. The 4th will prolly just be another day. No real plans. It's Johnny's b-day, but he doesn't seen to want to do anything...so yeah.

P.S.
I wanna go to Marine world Vanessa!!!!

(2LiTTLe tHiNgs | wOO HoO)

Yo-Yo [28 Jun 2005|04:35pm]
[ mood | hungry ]

Guess What BiTCheS!?
lol.

25 FRIGGIN' more days! 25! *w00t w00t*
I'm soo excited. Hahaha.
I'm pretty much done packing too. lol.

My poor kitty's had their first check up at the vet. They got shots and blood taken. I felt so bad for them cause they were scared and angry! Awwww. Bam is still kinda out of it.

Anywho- Real World's on tonight. (YaHoooooooo!!)

I had a good time away, I guess. Did anyone miss me!?
Friday I went to go see Mr. & Mrs. Smith with Vanessa.
Man that movie kick'd ass. It was awesome!!

I seen Asya for a little while too. Man, she's growing just too damn fast!
She was playin' dress-up with Cherry's high heels. It was of course "so adorbale"!

I had a weird kinda moment last Thursday, I answered the phone and it was my brother's dad. I had never really talked to him and he was like talking to me like he seen me everyday. Asking how I was, if I was going to college yet, etc. It was just a strage convo, for me, I guess.

Welps, not much else crackin' around here. It's HizoTT in P-town. Tomorrow it's supposed to be 96 degrees! Yikes! lol.
I'll be fried/baked/toasted-all of the above.

PEaCE OuT.

(1LiTTLe tHiNg | wOO HoO)

BeSt WiShEs! [27 Jun 2005|08:56am]
[ mood | amused ]

HaPPy BiRTHDaY To YoU. Happy Birthday to you. HaPPy BiRTHDaY DeaR AmARiS...HAPPY BIRTHDAY To YoU!!

19...that's perdy old! ;-) No more slacking...we hafta be responsible adults for sure now. LOL!
Have a great day. I love you lots and lots and lots!
See Ya SooN.

xoxoxoxoxo,
Dez

(wOO HoO)

32 and counting! [22 Jun 2005|08:08am]
[ mood | cheerful ]

I'm in LoVe with Danny from the Real World: Austin.
lol. He's a lil' cutie. :-)
I'm already hook'd on the new season.

Anywho- I'll be gone for 4 days.
Don't miss me too much!
I'll be back before you can say: slowbadonmalowsavitch!


(I miss my kitties already.....)

(wOO HoO)

Unconditional Love [19 Jun 2005|07:44pm]
Happy Father's Day, Daddy!
I love and miss you very much.
xoxoxoxo, your baby girl.








Happy Father's day too:
Granpa (Turtledove) & Mikey too!
<3 ya guys!

(wOO HoO)

Shake Your Bon Bon [17 Jun 2005|03:19pm]
[ mood | crappy ]

Kick my ass and call it a day...

So, yeah I'm bored. REAL BORED! Someone come save me.

I got my new computer all hook'd up. It's, what shall I call it, SA-WEET! lol.

Well, tomorrow is our annual family reunion. BOOOOORING!

Nothing much new around here. BSB concert on the 30th of August, I WANNA GO!!
PLUS, the Dew Action Sports Show is coming in Sept. I wanna go to that too.
It's only $12. Kickass!

37 more days...
I wish it was tomorrow, I want outta here.
I just hope their are no hurricanes or whatever when I go.
SCCCARY!

Welps, take care. PEACE!

(wOO HoO)

Dirty Old Man. [13 Jun 2005|06:00pm]
[ mood | ditzy ]

Michael Jackson Not Guilty of all charges-- smells a little fishy to me.









I got my NEW COMPUTER this afternoon. Yeeees! Woo-hoo!
I'm so excited!

(2LiTTLe tHiNgs | wOO HoO)

I still love you. [10 Jun 2005|10:47am]
[ mood | drained ]

Happy Friday!
Woo-hoo! I <3 Fridays, although everyday is perdy much a Friday for me...since I'm a loser.
Hahaha.

44 FREAKIN' more days till FLORIDA! Yes. Yippy.
Although, I see very bad weather there. Noooot good!

BSB was on the Today show this morning. It was the wet-look all over again!
They all look sexier now that their older. AGE did them well. LOL!
4 more days until the album--woo-hoo!

Turtledove's (Granpa's) birthday is tomorrow.
He'll be 71 yrs. old and still sexeh!

Anywho- nuthin' more to add, so I'ma get a scadoodlein'. C-YaZ!

(4LiTTLe tHiNgs | wOO HoO)

Movin' on up... [07 Jun 2005|10:54am]
[ mood | anxious ]

Guess what!?
I just ordered a new computer! That's right a computadora nueva!!! Yee-Hee!

Boom, Boom, Boom.
I'm so bored.....& excited!

I wanna go to Tony Hawk's Boom Boom HuckJam. lol, I just seen the commercial.
Looks entertaining!

Hmm, One week from today and 'Never Gone' comes out. FUNFUNFUN.
EVERYONE better go out and pick up a copy!

47 more days until vacation! *W00t W00t*
Time is flyin' bye!
極度冷却しなさい

(wOO HoO)

Feeling hated, loved, envied and cherished all at the same time. [31 May 2005|07:20pm]
[ mood | cynical ]

Tonight we'll fly away so high, our first full moon sky.
I'll brethe you in, I won't let you down.
I won't hold you back, I won't make a sound.
I know what scares you the most, being alone or just like them.
Being alive while feeling so dead, at least you'll have my heart.
You know you shine so bright.
I've got a single silver bullet, I shot right through my heart to prove I can survive without you.
Can you sleep at night if I hold you tight?
I won't let you go, this feels so right.
Please don't leave this time.
Tonight we'll fly away so high.
Tonight we'll fly away.
Tonight.

---------------------------------------

Bleed these colors open wide, burning blues from butterflies.
Tonight we fly, flying faster through the night until the orange of morning light, dear black goodbye.
I know it's hard to make this work when you're all alone.
I've been waiting for so long to hold you in my arms, embrace forever my sweet boy.
Water fills these open eyes, still frames and valentines won't keep me in his mind, dear black goodbye.
You are the ghost of everything that I am not and I want to be.
Dear black goodbye, don't forget to write your name inside of my life.

*If you liked what you read...then you'll love what you'll hear. Hawthorne Heights!!*
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]